piątek, 11 września 2015

Wakacje - Warmia i mazury - krajobrazy

Minęły już 2 miesiące od powrotu z wakacji. Czas mija nieubłaganie szybko, dodatkowo jestem bez komputera chyba już z co najmniej 2 tygodnie. No i psiak zajmuje mi teraz dużo czasu wolnego, ale akurat z tego się cieszę, bo nie siedzę bezmyślnie nad  kompem tylko muszę się nim zająć, pobawić, wyjść na spacer.

Ale wracając do wakacji to postaram się obrobić posty w których wcześniej załączyłam zdjęcia (udało mi się to zrobić zanim padł mi dysk).

Nie wiem czy wcześniej wspominałam że byliśmy na wakacjach na Mazurach. Niestety tylko tydzień. Szkoda, że nie dłużej bo nawet zbytnio nie poczułam, że byłam na tym urlopie. A fakt Warmia i Mazury to są piękne rejony. Dziś przedstawię tylko krajobrazy jakie mnie otaczały. Miłego oglądania :)

Jezioro Ryńskie

Ryn

Jezioro Tałty

Okolice Tałt

Okolice Tałt

Stado Czapli Szarych

Mamerki

Okolica śluzy Piaski

Śluza Piaski

Czapla Szara (o ile się nie pomyliłam)

Okolica Borek

Czapla Czarna (o ile też się nie pomyliłam :) )

2 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia, a te chabry... cudowne! :) Uwielbiam takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chociaż mogę wprost stwierdzić, że całe mazury są przepiękne. :)

      Usuń