niedziela, 27 grudnia 2015

Poświętnie

Święta jak co roku mijają tak szybko, że nim się zorientujemy to już jest po nich. Szczerze mówiąc to my w ogóle nie poczuliśmy "magii świąt" - śniegu brak, przymrozków brak, za to mieliśmy chyba rekordowo ciepłe dni o tej porze roku, jednak mam nadzieję, że w przyszłych latach jednak taka prawdziwa zima pojawi się... 

Mój luby w tym roku zafundował mi/nam pod choinkę tablet. Myślałam, że jest to jedna z rzeczy z których często nie będę korzystać jednak mój komputer nie jest już pierwszej generacji więc jeśli nie muszę to z niego nie korzystam. Jak na razie potrzebny był mi do zgrania zdjęć i ich obróbki a akurat miałam okazję, gdyż wyruszyliśmy dziś z rodzicami na działkę. Więc mogłam trochę ruszyć swój aparat żeby zbytnio się nie zakurzył.  
 Oczywiście poniżej efekty. 
Pozdrawiam :)









6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Wczoraj jeszcze była cudna pogoda a dziś jest jeden stopień ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No u nas dziś też zrobiło się chłodno. Dobrze że chociaż słoneczko święci :)

      Usuń
  2. Mnie właśnie śniegu brakowało w te święta.. On dodaje tej magii, tworzy niepowtarzalny klimat ;]
    Wspaniałe zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze nadzieję, że przyjdzie mróz i śnieg... Ale prognozy niestety zimy nie przewidują :(

      Usuń
    2. U mnie już dziś napadało ładnie :D żeby tak chociaż przez kilka dni utrzymał się ten śnieg, to byłoby super :D

      Usuń
    3. U nas wczoraj pięknie padało. Było tak pięknie, romantycznie. Dziś czar prysł... :(

      Usuń