niedziela, 22 marca 2015

wiosna - zdjęcia

Nie mam ostatnio weny do pisania. Sama nie wiem czym to jest spowodowane. Tematy z pewnością by się znalazły. Jednak z tego wszystkiego udało mi się chociaż trochę wiosny uwiecznić na zdjęciach. Czyli zajęłam się (jak mogłam) tym zajęciem, które mi przynosi najwięcej radości i przyjemności :) Dlatego też nie wiem czy nie założę w niedługiej przyszłości swojej strony ze zdjęciami, by móc publicznie się nimi chwalić :)

Pierwsze zdjęcia są sprzed tygodnia, gdzie szukaliśmy wiosny. Takie ot były skutki. 






Tutaj wczorajsze zmagania z aparatem. Wiosna zaczęła się ukazywać pełną parą :)















Tutaj moje nowe zabawy z aparatem, i efektami specjalnymi :)


2 komentarze:

  1. Wow, jak zrobiłaś to ostatnie zdjęcie po prawo? świetny efekt :)
    Ja poszłam w niedzielę na "spacer" z aparatem, ale tych oznak wiosny na podwórku zbyt dużo nie znalazłam ;]
    Chyba muszę jeszcze trochę poczekać, albo udać się gdzieś dalej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana myśl, mała, myśl ;) Sama dociekłam po pewnym czasie jak można zrobić tak banalny efekt specjalny - jednak proponuje do niego dorobić sobie trzecią rękę ;)
      U mnie też jeszcze wszystko śpi. Jednak nosi mnie niemiłosiernie i mam nadzieję, że niedługo wiosna wejdzie do nas wielkimi krokami :)

      Usuń