sobota, 9 marca 2013

Dzień kobiet

Większość facetów uważa, że to święto PRL-owskie. I chyba jak tylko może to omija kobiety szerokim łukiem. A wystarczy przecież powiedzieć "Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet". Samo słowo już daje kobiecie powód, żeby się uśmiechnąć. Wydaje mi się, że to nie jest dużo. 

Wczoraj nasi Panowie z pracy standardowo stanęli na wysokości zadania. Życzenia życzeniami, ale każda z nas dostała po kwiatku, w doniczce, a był to hiacynt pięknie pachnący.



My humory od rana miałyśmy w dobrych humorach.  No ale zdarzały się "osobniki" których nie stać było na kilka słów. Zwykle byli to Ci młodsi, bo starsi co zajrzeli to życzenia składali. 

W sumie mój facet też nie złożył mi żadnych życzeń, ani też się nie widzieliśmy... no cóż... ja dla niego prezent na Dzień faceta mam, zwykła koszulka. Ale coś. Zobaczymy czy on coś wymyśli...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz