czwartek, 2 stycznia 2014

"jaki Nowy Rok taki cały rok"

Te słowa zna chyba każdy z nas. Nie wiadomo do końca czy to jest prawda, jakiś przesąd czy po prostu zwykłe słowa wypowiedziane i przekazywane kolejnym pokoleniom. Tak czy owak postanowiliśmy gdzieś się wybrać (w związku z tym iż sylwestra spędziliśmy w domu bez szaleństw).

Słynne "gdzieś" nie było sprecyzowane, więc trzeba było coś wymyślać ale średnio się chciało... wtem mój telefon zabrzmiał radosnym dzwonkiem... dzwoniła moja mama z pytaniem czy jedziemy z nimi do Łazienek. Spadli z pomysłem jak z nieba - "pewnie, że tak". 

Nawet nie spodziewaliśmy się, że tak milo spędzimy południe pierwszego dnia nowego roku. Uzbrojeni w bułkę i orzechy ruszyliśmy do parku. Nie raz widzieliśmy, że ludzie z ręki karmią wiewiórki - chcieliśmy zobaczyć jak to jest. Nasze oczekiwania zostały więcej niż spełnione. 


Nie spodziewałam się, że taka nasza pospolita "Baśka" jest bardzo delikatna i piękna, byliśmy zachwyceni tym jak są oswojone. Jak chrupały to tylko chciało się je pogłaskać. Nigdy nie byłam tak blisko Rudej.



Prócz wiewiór na darmową wyżerkę załapały się też... sikorki, które równie ochoczo siadały na dłoni skubiąc orzeszki.

Zjadły wszystko co było możliwe, chociaż bliżej zmierzchu wiewióry się pochowały, sikorki też udawały się już na spoczynek. Tak czy inaczej południe spędziliśmy miło i z uśmiechem :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny ten pierwszy dzień Nowego Roku. Rodzinnie i poza domem ;) Ja do Łazienek wpadam tak średnio raz na dwa tygodnie. W tym roku jeszcze tam nie byłam, muszę to czym prędzej nadrobić. Ucałowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chętnie odwiedzała Łazienki częściej, ale jest jeszcze tyle pięknych miejsc. Dziś byliśmy w Jabłonnie, może nie aż tak pięknie jak w łazienkach ale swój klimat park i pałac mają. Także polecam :)

      Usuń
  2. No proszę, że akurat udało Wam się zdjęcia zrobić, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze zabierać ze sobą aparat, tymbardziej jeśli wiem, że jedziemy w plener - zboczenie hobbystyczne :)

      Usuń