piątek, 28 marca 2014

Ewelina

Postanowiłam podzielić się dość śmieszna i zarówno dziwną sytuacją, jaka miała miejsce przed chwilą. 

Wspominałam kiedyś, że koleżanka obraziła się na mnie chyba za to, że nie dałam jej wszystkich zdjęć jakie zrobiłam. Do tego olała mnie jak się spotkałyśmy - jednym słowem potraktowała jak powietrze - no trzema słowami :)

Dziś siedzę w pracy i otrzymuje na fb wiadomość od owej koleżanki. Poniżej CAŁA fascynująca rozmowa 

Ewelina: hej mam pytanie obraziłaś się na mnie czy jak,że się nie odzywasz?

Ja: Hej. Ja na Ciebie? Czy Ty na mnie. Po ostatniej zumbie to olałaś mnie totalnie a ja nie wiem za co.

Ewelina: to Ty sie dziwnie zachowywałaś zadzwoniłam do ciebie a ty z jakimś fochem powiedzialas ze nie idziesz na zumbę. to uznałam że nie będę na siłę się odzywać

Ja: No to ze nie poszlam na zumbe i odpowiedzialam Ci w innym tonie to jest powod do olania kogos i nie zalatwienia sprawy jak dorosly czlowiek? Poza tym ja sie nie "fochuje" bo nie mam zwykle za co i jest to dla mnie glupota obrazac sie jeslj jest sie doroslym.

Ewelina: dobra nie ma tematu,właśnie pożałowałam że się odezwałam do Ciebie

Ja: ok.pa.

Czy ktoś mi może powiedzieć czemu człowiek który ma 28 lat na karku zachowuje się jak przedszkolak?
Poza tym, że cała wina to jest moja sprawka, z czego ja nawet nie wiem o co chodzi, to jeszcze jestem najgorsza :)
Wcześniej nie raz pisałam, że nie zamierzam nikomu mydlić oczu i go okłamywać, ale jak widać - inni wolą kłamstwo i do tego udają świętych. 

Agniesia z pracy sama była w szoku po tym co Ewelina odpisała - też nie potrafi tego zrozumieć. 

Tak czy inaczej - chyba mnie usunęła ze znajomych - jakże mi przykro :)

4 komentarze:

  1. Ta dziewczyna chyba wzięła bardzo do siebie te słowa.. zrozumiała, że sama jest niedojrzała i niedorosła.. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No naprawdę mi przykro :P
      Mój M uświadomił mnie, że ona mnie nie tyle usunęła ze znajomych co zablokowała :P

      Usuń
    2. i na pewno niczego nie straciłaś, tacy ludzie z czasem przysparzają tylko coraz więcej problemów

      Usuń
    3. No nie żałuję tego, że tak się zachowała. Wolę nie mieć w ogóle takich znajomych jak ona i być zdrowsza :)

      Usuń